* Lost in the moment. *

heeej

kl är nu 23:20 okej nu är den 23:29 och nu 23:35.

haha ni fattar seg på att blogga.. haha. Har bestämt träff med några till boda borg med ellen någon helg. Kommer bli super kul!! haha.

Kollar på alla bilder och vill tillbaka till turkiet, ångrar att jag såg sur ut, kunde fått det så mkt roligare, fast hade redan sjukt kuuul. Åhh ångrar så mkt men det blir bara lite lite roligare här.. Experiment.. hahaha
Vi var så nära varandra, för en orsak och nu så långt ifrån.. :(

Hittade ett par sjukt snygga svarta jeanse idag. 199kr. önskat jag fått pengar.. Men får helt enkelt se.

Imon bär det av till Lidköping, visa vägen:) ska ta med kameran, kepsen,skateboarden och skejta! bästa stället att skejta! åhh längtar. Imon blir jag en pojkflicka! LOOOOVE.

hahahaha nuu är kl 00:23. hahaha bäst är jag.

Vet inte om jag bloggar imon. får se:).



Diana Coctail Night.. hahah Hotell killen, sköön.!

Två bilder.. waao haha nee men kommer fler en annan dag:)
Nu blir det bild bomb, men mig :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0