1 Januari 2012 ♥

Godmorgon kan man typ säga.. haha är helt borta om jag ska va ärlig. Men blev en super duper lyckad kväll!
Vi åt god mat och dricka, sen satt vi en stund och spelade. Sen vidare till några människor och klock slaget spenderades där! Massa kramar och aa... annat med. haha Men det var kul.

Höll på att somna på soffan så vi stack till Simon. Sovit där. Och nu dör jag. Har redan sett på två filmer och jag är trött och huvudet värker soooom satan. Så aa.. Riktigt bra start! haha :)
Vet inte om jag ska vänta på syrran eller om jag ska kolla på en till film. Hon kommer ju vid tio såå...:(

Mamma och pappa kommer inte hem föräns imon, så då kan man ta det lite lugnt! :)
Får se vad jag hittar på och inga kort blev det.. Mobilen hackade upp sig hela tiden så till slut gav jag upp. men nu funkar den -.-. Men det kommer säkert bilder på fb. Så då tar jag dom :)

Ha en trevlig första dag på året! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0