You should take a picture. Cause you might never see me again.






Varit på stan hela dagen typ, sen tog jag mig en tupplur, fan vaknade as tidigt av musiken/orkesten på stan :(
Var och testade lite små mysiga tröjor som jag hoppas få på måndag, sjuuukt mysiga.
Sen köpte mig godis som ni ser, erkänn att ni blev sugna ;)
Plus att jag diggar min ögon färg, höhö.

Imon blir det nog lite familje tid, äta ute och sånt. Hälsar säkert på farmor och farfar, plus att det blir fint väder imon så då blir fotodag. Älskar löven, färgen och allt på hösten, så satsar på det imon :)
Höst kläder också!.

Nu blir det godis, cola och filmen Guy x.

Ha en fin fredags kväll!. ♥

Kommentarer
Postat av: lise

Blev sugen på godis jaaaa haha :) <3

2011-09-24 @ 21:29:15
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0