I once was like you my world was green my eyes were blue.

FÖRE:


lilla mamma kom i vägen... haha

Suddiga och dåligt ljus, det får ni stå ut med, kommer direkt från kameran och orka inte redigera.

EFTER:




Inte såå märk värdigt. men det kommer fler saker till helgen :).
Nu blir det ett glas vatten och huvuvärk tablett, ta bort sminket och lägga sig ner och läsa en bok.
Måste va pigg till skoljogen, ska klara det iår, som jag gjorde förra året. haha jaa jag skryter, men jag känner mig duktig. :) . Mp3 laddad, bandage i väskan( mitt knä) skor och kläder och allt annat packat. Jag är nog redo ändå.. haha
får säga godnatt till er små får.


mkt fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0