Helt från början.

Måste bara säga att jag haft en riktig rolig vecka! Precis vad jag behövde. Bara vänner,djur,skratt,och massa med mat.
På den skolan måste det va den godaste maten som finns i sverige! Jag lovar.
Kan ju säga att det hände en liten olycka där,.. haha jag och Jonna körde samma traktor och vi bestämde oss för att parkera, jo vettu vad jag gjorde? Jag körde in i en jävla staket! haha den gick sönder.. höhö hehe hahaha vi dog.
Även min mobil har gått sönder, så det behövs skaffa en ny. haha

Btw. En skit snygg kille, en kille som passar mig, Skön slapp stil, as snygg tatueringar, lugn och sjukt go.! Han hade as fräna byxor, så nu glor jag runt, och hittade dom för 129kr, sjukt billigt och måste köpa!! :D

hänt så mkt. vet inte vad jag ska skriva, Ska praoa i eksjö nästa vecka, kommer också bli kul :)



Fint fint bild, jag snodde från Lise! :) ♥♥

Kommentarer
Postat av: lise

Haha hade velat se när du körde in där :P <33! :) bilden! <33

2011-10-22 @ 08:20:40
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0