Don't cover yourself with thistle and weeds.



Varit hos farmor nästa hela dagen, vaknade vid elva, tog en dusch sen åkte vi. Kom hem vid 6 :).
Saken är ju att nu när jag tänker efter såå är inte min farfar död.. det bara stämmer liksom inte:(
Hon började gråta och även jag när hon sa att för en vecka sen så hade farfar läst upp ett brev om första gången dom träffades, och då började jag stor gråta! :'( Fanns även en pärm där det stod Mitt och Almys liv. Och det bara rann ner tårar ner för kinden.. :(
Frågade även Farmor. Hur gammal hon var när dom träffades, och det var när hon hade fyllt 15 år! Och dom var tillsammans, men kunde inte gifta sig förräns hon var 18, hon fyllde i mars och dom gifte sig i Augusti.. Asså sånt är bara såå mysigt och fint rättare sagt.


Såå har vi det hemma hos mig, med ett kort av farfar, och faster. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0