01:50

vaknade med världens mensvärk :(, så gick för att varma en sån vattendyna eller va fan det heter.. och när jag satte mig ner med det mot magen och satte på en film, ja då ringer pappa och säger: Är du vaken? kom ut om typ 10 min.
Man ba: tack!! det behövde jag verkligen nu -.-:( haha

Aja fick med mig en mobil hem iallfall ;).. ♥ 
Och just nu har jag bara tränat lite:) kul att träna när man har lust liksom. haha. Plus att jag ätit två hamburgare,en halv marabou(stor) och typ en hel flaska cola, och en kinderägg! så kändes det som att det var dags.. haha!

Plus att jag är så duktig så jag enkligen börjat gå i mina Nike skor, som stått hela tiden i mitt rum sen i somras, använt typ två gånger. Men nu ska dom verkligen på! Kan inte fatta hur länge jag velat ha sånna och så använder jag dom inte... haha. Nu vill jag liksom ha nya. Elak och dum i huvudet är jag.

Titta mina bebisar:



hihi

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0