Young man stands of the end of his port.

Sorry för en dåligt uppdatering, eller va fan, min blogg, jag bestämmer när jar skriver;) haha.
Har verkligen skärpt till mig med läxor och betyg. Det är nian sista året. Vill ju ha stolta betyg, eller det har jag haft men kanske bättre betyg då ;). haha

Har då liksom haft fult upp. Imon blir det mys bio med massa gött folk. Kommer bli kul!. :)
Annars så fick jag några hundralappar från min ersättning, inte mkt, men så mkt som mina glasögon kostade. Kanske får mer inom nästa år ;).

Men domma pengar går till min resa i December ELLER min resa i Januari. Jag ska bara åka på båda. men jag är inte rik. det är det som är det lilla jobbiga. Får hitta något litet jobb hos pappas kusiner kanske, Skulle inte smaka dåligt. :)






Somma 2011♥
Snacka om brun? eller syntes inte så mkt här, blev bättre innan :/. haha
Ph's: Av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0