Jönköping*

Dagen va awesome igår. Och var riktigt trött när jag kom hem, la mig ganska tidigt och gick upp ganska tidigt.
Var tvungen att göra massa idag. Hängde med pappa till stan, köpte en kostym till han, och även jag fyndade ett fynd på eriks hjälpen, inte ens använd, hade prislappen på ;) såå det fick följa med mig hem för bara 39 kr :)
Visar senare:)

Jönköping: Ush vad jobbigt det var att gå upp så tidigt! haha. Somnade på tåget till nässjö. Gick hela dagen, och träffade Jesper och Henke på stationen, haha skön folk. Träffade även några andra på tåget till vetlanda:) Mysigt.
Fyndade det jag velat ha länge! SÅ det fick hänga med mig hem:)





nöööjd som satan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0