Blinda fläcken.

Haha är jag trött eller är jag trött. Ligger i sängen med datan i knät, och så kommer jag på att jag måste ha minneskortet som ligger i kameran, reser mig upp och tänder lampan, kollar på nattusbordet, ser den inte, börjar leta som en galning, och när man är trött får man sån där panik att man kan börja gråta av att det händer något fel, och så blev det!. Går tillbaka till mitt rum sätter mig på sängen, kollar på nattusbordet så ligger min kamera där... haha. Jobbigt läge.
Dagen har varit great!. Två so lektioner så jag slipper göra så mö hemma, Lucia möte, och spex möte. Var tvungen att gå tidigare skulle till läkaren.
Har annars nyss kollat på grey's anatomy, får sån lust att bara vara klart med allt och bli läkare!
men men. Så funkar det inte..:(


mysigt ljus när jag vaknade, så det fick lysa in i mitt rum medans jag gjorde mig ordning:)

haha har så fint överkast :'), ser även otroligt trött ut. men men.

Pluggar vidare, så jag får ett jävla MVG denna termin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0