" Too Cool To Care. "

Gud så trött jag är!!.. vaknade vid halv sju, gick upp gjorde ordning sen var det bara att åka iväg. var framme vid elva, och helvete vilka köer det var, hann inte åka Atmosfare... jag ville ju det..
men gud så underbart det var..
Och VARFÖR faller man alltid för en Lisebergs kille??? haha man träffas kanske en gång i livet med ser redan hur söt den personen är. Men iår lyckas vi träffas minst 3 gånger.. haha så fjantig jag är, men det leendet och blicken du gav mig glömmer jag aldrig!.. höhöhö. :(
Åkte förbi min framtida stad, haha nee men jag hoppas och vill flytta dit till Gymnasiumet :) Borås!!♥ sjukt mysig stad.
Imon blir det vila, och säkert massa mys nästa vecka eller något:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0