You are the one.

Tjena mos grabbar.

Jadu aa. haha Idag har det verkligen inte vart en sekund lugnt hos mig!.. Först upp och direkt till affären orkade inte sminka mig eller något men det gör ju så att det är så mkt roligare och sminka sig dagen efter.. Tänker inte ni så??
det gör jag iallfall.. Aa tog enkligen sista steget i affären idag. Ska bli så skönt att ta bort den börja om på nytt och verkligen aa.. Det kommer gå så mkt bättre nu! Känner det verkligen på mig! :)
Kom hem och sen var vi bjudna på fika hos Simon så då blev hela kvällen där! :).

Och tänkte dra mig ner mot sängen och lyssna lite på musik som jag verkligen inte hunnit göra på ett tag!
Bestämde mig att jag börjar nya året här i Vetlanda såå det kommer blir grymt mysigt.
Syrran och jag ska till Simon och där har Simon och Norbet lagat mat och aa det hoppas vi! haha. Sen blir det massa spel och Simon och jag ska åka iväg imon på morgonen för att köpa ett Wii spel som vi fyra kan roa oss med! Kommer blir kul :)
Hoppas jag får knappa några bilder som jag kan lägga upp. Har verkligen slut med bilder och ideer!

Asså minns ett år sen, då liksom aa,.. att ett år kan gå så fort och att ens liv förändras såå hastigt! Men nya äventyrer och det blir skoj! Minns att jag fick hjärnskakning för ett år sen på Nyår haha trillade mitt på vägen med huvudet först och Lise och jag kunde inte sluta skratta det verkligen gick inte.. haha det var så mysigt!

Oj vad jag skriver på! haha. Det blir lite We♥it bilder i nästa inlägg :)

Kommentarer
Postat av: lise

Haha lilla Caro!! :)

Glömmer det aldrig haha! <333

2011-12-31 @ 14:43:02
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0