22 dec 2011

jullov! fatta vad skönt.
Har varit så stressad och inte mått bra på sistonde så att det var så att jag svimmade av också... Men enkligen massa mys med julsaker, klappar, godis, god mat, sova, jul filmer, jul sånger, och aaa allt man kan tänka sig.
Tycker verkligen synd om min lilla kamera som inte direkt har fått gå ut så känner att imon blir nog kanske kanske en fin dag, då ska jag ut och fota :).

och lägga upp bilder från spexet, lucian och bilder från mobilen! mysigt!
Spexet var suverän och vår musik lärare frågade även om jag ville va programledare på stjärnskottet och det tackar man ju inte nej till så det var nella och jag :). Kul!
Och på spexet var det Lina och jag! Kul det med :)

Imon blir det troligen Jul mys med massa vänner! Baka jul godis och cupcakes och allt möjligt!! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0