29 min

det har varit en underbar dag! Först sova länge, duscha sen drygade jag sen var det iväg och köpa julklapp och sen var det elin, med massa julgodis och mysiga människor! Underbart.

Och vet ni vad vi gjorde nu?????
VI HAR BOKAT BILJETTER TILL ... JAAAA ELLER JAG KAN SÄGA NEW YORK! MAMMA OCH JAG 17 JUNI TILL 10 JULI!!!
ÅHHH OMFG JAAAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!! KOMMER BLIIIII SÅÅÅ UNDERBART KUUUL DÅ ÄR DET SOMMAR OCH SOL OCH VARME OCH USA KAN NI FATTA?? JAG ÄR SÅ LYCKLIG, JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE UNGE PÅ JORDEN JUST NU! OCH SNART ÄR DET JULAFTON OCH DÅÅÅ FÅR MAN ÖPPNA JUUUULKLAPPAR OCH ÄTA GOOOOD MAT.
OMG JAG måste lugna ner mig.
hade det inte varit för mig hade vi inte kunnat boka biljetter eftersom att det var något fel, men jag är typ den ända som kan engelska så att man kan prata. så fick ringa och fråga och berätta vfr och så på engelska och det funkade jag hjälpte till hahaha asså åhhhhh!! :D:D:D:D:D::D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0