00:37

försöker ju blogga från brossans iPhone men det funkar ju inte... surt!.
Men har haft en underbar jul! Massa klappar och god mat och bara vår lilla familj, utan kusiner och skit... haha..
Men imon kommer farmor hit, då blir det mer mys.
Annars såå gjorde vi något som är ganska ovanligt att göra. Istället för att kolla på kalle anka såå gick vi ut för att elda. Grymt mysigt och varmt! :)
Sen mat, paketer sen var det film. Tog även en promenad med brossan vid halv tolv gick en ganska bra runda, men kallt som satan!. Pratade om allt möjligt. Men han skrämer mig alltid med att jorden går under att det och det händer. Och jag blir rädd! Men hoppas jag somnar!

Förlåt att jag inte har en ända bild eller något, men jag lovar allt kommer imon! :)
Nu tänkte jag glo lite mer på datan, sen blir det filmen Smurfarna! :)

Natti natti! och tack jultomten för dom fina julklapparna då vet jag att jag varit snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0