* Känn hatet jag ger dig min vän. *

tjena mitt folk.

Mår toppen idag. Bara riktigt förbannat trött.. Som nyss. Vaknade av ett sms, somnade så fort efter att jag hade svarat.. haha.
Kom hem åt, sen tog jag kort, och så blev jag sugen på att göra någon konstig frisyr.. haha så tog tag i det hela och gjorde det. Har även lagat kladdkaka. mummms så gott.

Det hände en sak i skolan, precis när skolan slutade. Något jag tycker är såå irriterande. Det jag hatar mkt. Såå sjukt barnsligt. Kolla istället vart du går, så inte du trillar, då är det dig dom kollar på.



typ ni ser lite.. haha
Får noog städa rummet lite. men jag pallar inte. Ska hämta mig något att äta och sen sätta på en film.

Vi hörs imon eller senare mitt folk. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: lise

" Kolla istället vart du går, så inte du trillar, då är det dig dom kollar på. "



HAHAH så bäst <3

2011-08-24 @ 21:09:02
URL: http://lottelise.devote.se
Postat av: elin

Hahahaha, såå skön! Helt bäst ju!



Jättefin frisyr btw :) <3

2011-08-25 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0