* Just you. Only you. Is all I want. You. *

Sitter och drömmer mig bort med bilder från turkiet. Vill lägga upp ALLA men det tar sån tid och det är riktigt segt.
Har inte så mkt tid heller. Ska snart äta och allt. Ska se om det är något kuuuul på tv idag.

Jag har sååå mkt att göra dom sista dagarna. Men på fredag måste jag nog hänga med mamma och hennes syster till Lidköping med bil för att dom hitta inte dit, dåligt lokalsinne.. haha såå jag får leda vägen wiiho. me eftersom dom kommer hem på måndagen så måste jag ta tåget till Vetlanda åter igen på lördag.

Och jag måste hinna tvätta kläder, köpa mina älskade jeanse, och sova rätt!!!

Fick svar av två gulliga personer att vi börjar på måndag, nu är frågar, vet någon vilken tiiiid vi börjar????
KOMENTERA.

haha

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sophie

9.00 i B26 ;D

2011-08-21 @ 11:49:32
URL: http://glaadaponiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0