* You promised. *

hahaha omöjligt att gå ut på stan med susan utan att låta bli att skratta sönder, först jag var jätte sugen på choklad, kunde inte bestämma mig... haha sen på väg till pappas butik tappar jag min choklad på marken så den kunde jag inte äta upp... och vi dog.

Sen i affären sa tappade vi massa saker. och sen på väg hem träffade vi på en sjukt söt person och hon ba: CARO DU KOMMER FÅ GINGER BARN!
hahahaha vi har det bäst.

Snart blir det film och jersey shore 4!! mösigt.
En sjukt söt videoklipp, en pappa som sjunger med sin dotter och hon är sååå söt. Hennes mamma dog i cancer såå man ser hur ledsen han är fast sjukt stolt över sin dotter.. sött!
Låten!



åååh ensån vill jag ha:( haha. blev kär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0