* 11:52 *

Förkyld och ledsen video rekomenderas inte. Fyfan vad man gråter då.
Blivit riktigt förkyld så imon blir det inget bad för min del, gött. haha

Va och kollade på mobiler igår och sen vid typ nio åkte vi till nässjö.
Nu ska jag göra mig ordning, försöka. För man blir inte så snygg med förkyldning.. haha
Sen ska jag till butiken och fortsätta med min tavla, syrran ska spreja i butiken såå kan lika gärna va där också. :).

Vet ni vad?? haha jag har typ en liten sminkväska där man typ kan gräva i och hitta sjukt mkt, fast det man söker hittar man aldrig. Och så bestämde jag mig för att ta ut alla saker och ta bort det jag inte använder, och gissa vad jag hittade förutom en gammal mascara och sönder borste. Joo 200 jävla spänn! wiihoo. fattar inte vart dom kommer ifrån men jaja. Igen av familjen vet. men antar att jag la dit dom någon gång jag var död... haha så nu är man 200kr rikare. :)

Har inte så mkt mer att säga. Förutom att det är nice väder ute:).
Hörs senare eller någon anna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0