" Cause when a heart breaks, No It don't break even. "

heeej

sitter och chillar med musik. har hunnit med mycket denna dagen. Fullt upp. Imon blir det värre. måste sova ska upp vi sju imon, hjälpa till med huset, hem, äta,duscha,packa, sen åka iväg och hämta några saker, sen direkt till Lise:).
kommer däcka hos henne. haha

Mår konstigt, har huvudvärk som bara den. Även sovit i tolvtimmar. stolt över mig själv haha. stör mig att alla ska messa då man inte har pengar!!!:P

nu är jag tvungen att skynda mig med detta inlägg, lise får spader... hahaha

repris från förra bloggen.



Bilder av mig.

Kommentarer
Postat av: lise

höhö tack du :p

2011-07-24 @ 23:32:42
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0