just for today

sitter och bara latar mig framför datan, har inget annat bättre för mig för stunden. händer så sjukt mkt saker nu.
Imon- dryga, tvätta kläder, kanske packa får se.
Lördag- hjälpa pappa att måla ett hus.
Söndag- Ellen.
Måndag-hjälpa pappa, och sova med Lise.
Tisdag-Lise och pappa.
Onsdag- åker jag till TURKIET!! åhh så underbart härligt. längtar åhh!! :D komma bort från Sverige. Verkligen det ända jag behöver göra!!
Sugen på att spela. Nee det är jag inte. Sugen på film!! Eller något annat galet.
Gick på en kvällspromenad igår. Vid halv ett. Gick och gick tog skejtboarden och gud vad länge sen det var. måste börja åka igen, kommer aldrig bli av.. Men jag vill haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0