" How to save a life. "

heeej

galen dag idag fan. vaknade vid halv åtta, åkte iväg målade hela fucking huset haha men mysigt med pappa:). Åkte hem, duschade, åt, packade och sen stack jag till lise, var här en stund. Sen gick vi ut träffade emil och petter en stund. sen har vi bara tat kort skrattat, stack till donken allt det gamla vanliga!!:) <3

Imon måste jag hem och packa sen åker jag jag kan inte förstå det!!!:S haha så sjukt härligt. kommer hem sen efter en vecka sen sticker lise. Och jag förblir hemma med hennes hundar, sån tur att en god vän hjälper mig någon dag :) inte för att det är så stort jobb men för att umgås haha :)




CARPE DIEM// Caro.

Nu ska vi kolla på Sex and the City 2 :)

Kommentarer
Postat av: lise

BÄST! <3

2011-07-25 @ 23:14:29
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0