* We can live forever. *

hej hej
framme i lidkoping, jaa det är jag.. haha
Ush resan var jobbig, haha men vi klarade den, och jag kan vägen.. haha. Kan nog inte åka hem imon får dom hittar inte tillbaka. Lite surt. Men så går det...
Annars helt okej, Köpte mina svarta jeanse idag, jag fick dom, behövde verkligen.. jätte super duper glad:)
men nu ska jag fortsätta kolla på film och sen blir det sova. slänger in en bild från turkiet. Har ju mer än 700 bilder kom jag ju på, alla bilder mamma och geo så har nog minst 1500!! gött.
åhh den hunden, jag älskade de den!! så mysigast.
sista dagen på vår älsklings plats!!.

Kommentarer
Postat av: majd

FÖRSÖKER DU SÄGA ATT DU INT KMR P MÅNDAG??????????? :(

2011-08-20 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0