* What am I gonna do when the best part of me was always you. *

Sitter och kollar på MTV och snackar lite med folk:).
Var och spelade golf med mamma,pappa och mammas syster i korsberga, mysigt och kul.
Stack och handlade lite, sen fick jag 100 spänn och när jag kom hem gick jag ut med hundarna. Satte mig lugnt framför tv och kollade i min ficka, 100 kr borta!!!

Om jag fick panik reste mig upp gick runt hela lägenheten, tog på mig skorna och sprang ut. Ingen hundra lapp där nee...
Sen när jag kom in kom jag på att jag hade bytt tröja innan jag gick ut med hundarna. Och kollade i den tröjan och där låg hundra lappen, fatta vad glad jag blev.!!

Imon ska jag va hemma typ hela dagen, blir jätte mysigt. Dom har bestämt något kul att göra imon så aa :).
Ska kolla på film hela kvällen har jag bestämt. Kolla på dom filmerna jag alltid velat se. Först börjar vi med
Letters To Juliet. Sen får det bli någon annan. haha.

Bloggar senare. Kanske.


hahahaha skööön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0