* The show goes on. *

hej hej

Sitter i rummet med högt musik, och hjälper lilla stressiga syster.. haha åker idag kl 2 till göteborg, Kommer sakna henne grymt! PLUS min DUNO!! Vill säga min kamera. Den heter Duno. :)

Kan inte förstå att detta sommarlovet redan är över. Så sjukt mkt har hänt.
Turkiet!
Lidköping.
Öland.
Vänner.
Bad.
Kort.
Musik.
Massa vänner, nytt folk!! Ja jag syftar på dig.. hahaha
Asså allt möjligt.

Sååå underbart.¨Nu taggar vi bara nästa sommar vart jag nu hamnar.. haha
Ska lägga upp massa bilder på bloggen någon dag. Då jag är inne på andra datan. :).
Måste upp och duscha imon. Såå lite tidigare måste jag upp. haha
Viiii hörs imon:). Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0