* Ett litet brev bara för dig. *

Lilla gumman, kan inte du visa din lilla katiga sida i irl istället för på internet? Sanningen skulle bara vissas så mkt lättare än på internet.
Vettifan vad som flugit in i dig. Och sak jag känner knappast dig, så liksom vad har du emot mig?
Är jag coolare än dig? Bättre än dig? Sötare än dig? jaa det kanske jag är. men det gör ju inte dig mkt bättre om du försöker vara som jag.
Asså jag försöker inte va cool, eller katig eller något nu. Men jag är så trött på det här skiten.
Har du något emot mig kom fram och säg det istället än att va katig på internet.
Den man är på internet är man inte i verklighet det vet väl alla.
Men jag vågar synas i irl som jag vågar synas på bloggen, jag är den som jag är på bloggen försöker inte vara någon annan än den jag är okej?
Skaffa något eget, något du verkligen vet att det är du och du känner dig hemma.
Hjälper inte att traska runt med dina söta små vänner och tro att du är bäst. För du syns inte ändå.

Va den du är, alla andra är redan upptagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0